מידות מבקשת לקדם אפקטיביות כאמת מידה עיקרית במערך שיקוליהם של משקיעים חברתיים ובניהול עמותות, וזאת באמצעות דירוג ארגונים ללא מטרות רווח וביצוע דוחות תחום.
עמותות משקיעים א א א

מה אפשר לעשות כדי להיות תורם אפקטיבי?

בישראל יש יותר ויותר בעלי הון שמשקיעים סכומים ניכרים בקידום החברה הישראלית באמצעות עמותות. בעבר, היה מקובל שהתורם שולח את הצ'ק - וגמרנו. אבל בשנים האחרונות צומחת ההבנה כי שליחת צ'ק בלבד לא מבטיחה השגת תוצאה מיטבית. מה יהפוך תורמים (משקיעים חברתיים) לכאלה שמצליחים ליצור שינוי חברתי? איך עליהם לבחור את העמותות שלהן הם תורמים ושבאמצעותן הם מקווים להוביל לשינוי חיובי בחברה? מה צריך להיות הקשר בינם לבין העמותות האלה לאורך הדרך? התשובות אינן חד-משמעיות, ובכל זאת, ניתן לציין כמה מדדים שיגדילו את הסיכוי לכך שההשקעה החברתית תצליח.
 
 
לדיון בנושא אפשר לעבור לעמוד הפייסבוק של מידות.
 
מה אפשר לעשות כדי להיות תורם אפקטיבי?
מאמר של מנכ"ל מידות, דובי ארבל, שהתפרסם בדה-מרקר
תגיות:
מאמרים נוספים באותו נושא:

נא להשאיר פרטים

השארת מייל לצורך משוב אנונימי עתידי